راه‌یابی 80 دانش آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3906199
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

راه‌یابی 80 دانش آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان گفت: سی‌وهشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزی در مرحله استانی با رقابت هزار دانش آموز خرداد ماه سال جاری برگزار شد که 80 نفر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا می‌کنند.

راه‌یابی 80 دانش آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنعباس تجری، رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سی‌وهشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزی در مرحله استانی با رقابت هزار دانش آموز خرداد ماه سال جاری برگزار شد.
رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پروش استان همدان با اشاره به اینکه این دور از مسابقات به دلیل کرونا، به صورت مجازی برگزار شد افزود: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی استان همدان، ازیکم خرداد ماه سال جاری آغاز و در یکم تیر ماه به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات 500 دانش آموز دختر و 500 دانش آموز پسر در 14 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند، گفت: فایل‌های ضبط شده دانش‌آموزان در رشته‌های مورد نظر در حال داوری است.
تجری با اشاره به اینکه 12 داور، در حال ارزیابی آثار دانش آموزان در این دور از مسابقات هستند، گفت: نتایج نهایی مسابقات در نیمه اول تیر ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: از میان هزار شرکت کننده این دور از مسابقات، 80 نفر به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» دانش‌آموزی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha