دانش‌آموزان فارس به استقبال دهه كرامت رفتند
کد خبر: 3906444
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

دانش‌آموزان فارس به استقبال دهه كرامت رفتند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس، دهه کرامت را فرصتی برای بهره‌مندی از خوان کرم اهل‌بیت(ع) و احادیث شریف رسیده از آن بزرگواران دانست و از اجرای برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان طی این ایام خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، صدرالله زین‌العبادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس امروز، 3 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: این دهه مصادف با میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت(ع)، حضرت فاطمـه معصومه(س) و امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) است.

وی با بیان اینكه شعار دهه کرامت در سال 99 «خدمت کریمانه، همدلی به‌رسم اهل ‌بیت(ع)» انتخاب شده است، افزود: نام‌گذاری این ایام به دهۀ کرامت، حکمتی اجتماعی دارد که برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم جامعۀ ماست.

زین‌العبادی، دهه کرامت را فرصتی برای بهره‌مندی از خوان کرم اهل‌بیت(ع) و احادیث شریف رسیده از آن بزرگواران دانست و گفت: به‌همین مناسبت فراخوانی تهیه‌ شده که بر اساس آن دانش‌آموزان با هدایت و راهنمایی کارشناسان قرآن، عترت و نماز نواحی شهرستان‌ها و مناطق، اقدام به تولید محتوایی با همین موضوع می‌كنند که پس از داوری، آثار برگزیده جهت بارگذاری در کانال قرآن، عترت و نماز سامانه شاد ارسال خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش فارس گفت: از دیگر فعالیت‌های این دهه می‌توان به برگزاری مسابقه‌ای برای کارکنان اداره‌کل آموزش ‌و پرورش فارس تحت عنوان خوان کرم (دهه کرامت) در قالب دل نوشته‌ای در کوی یار، خطاب به حضرت ثامن‌الحجج(ع)، گرامی‌داشت دهه کرامت در سطح ادارات نواحی شهرستان‌ها در قالب جشن و فعالیت در فضای مجازی، دیدار دانش‌آموزان دختر قرآنی با نماینده مقام معظم  رهبری و امام جمعه شیراز به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) اشاره کرد.

وی یادآور شد: حضور مسئولان آموزش‌ و پرورش فارس در برنامه تلویزیونی «فارسی‌شو» از شبکه استانی به‌مناسبت روز دختر، فعالیت در فضای مجازی توسط دانش‌آموزان با موضوع الگوی سبک زندگی فاطمی و رضوی به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) و درج پیام مناسبتی در سربرگ نامه‌های اداری اداره‌کل در خصوص دهه کرامت، از دیگر اقداماتی است که به‌همین مناسبت انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha