روایات و احترام به حرمت دختران + عکس
کد خبر: 3906622
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
در جشن میلاد حضرت معصومه(س) مطرح شد؛

روایات و احترام به حرمت دختران + عکس

امام جمعه املش گفت: در روایات احترام و بها دادن به شخصیت دختر بسیار سفارش شده است؛ البته این احترام مختص دختری است که اهل حجاب، عفاف، نماز، دعا و احترام به پدر و مادر باشد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمة‌الزهرا(س) سپاه ناحیه املش، با حضور دختران و بانوان، سوم تیرماه در مصلی این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رنجبر، امام جمعه املش در این مراسم با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت معصومه(س)، گفت: حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران جامعه امروز است.

وی بیان کرد: در مورد ایشان، هم قبل از تولد و هم بعد از تولد فراوان سفارش شده است و علمای بزرگ برای این شخصیت احترام ویژه‌ای قائل هستند.

امام جمعه املش با بیان اینکه حضرت معصومه(س) در طول تاریخ همواره مورد احترام بودند، گفت: در روایات احترام و بها دادن به شخصیت دختر نیز بسیار سفارش شده و دختر از تقدم و اولویت خاصی برخوردار است؛ البته این احترام مختص دختری است که اهل حجاب، عفاف، نماز، دعا، احترام به پدر و مادر و... باشد.

این مراسم با مولودی‌خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه(س) و تجلیل از دختران با نام معصومه و 35 نفر از دختران خردسال، همراه بود.
 

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha