برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در یزد
کد خبر: 3907086
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در یزد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم سی‌ونهمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت سیدالشهدا انقلاب و ۷۲ تن از یارانش و گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در این استان خبر داد.

مراسم سی‌ونهمین سالگرد فاجعه هفتم تیر در یزد برگزار می‌شودسعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به مناسبت‌های تیرماه اظهار کرد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی سردشت، به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از جمله حوادث تلخ تیرماه است.

وی ادامه داد: لازم است سیاست‌های پلید استکبار جهانی علیه ارزش‌های انسانی و دینی مسلمانان جهان آشکار شود؛ لذا اختصاص هفته‌ای به‌ عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی می‌تواند آیینه‌ای برای انعکاس نفاق و دروغ‌گویی و فرصت مناسبی برای افشای چهره واقعی استکبار جهانی باشد.

زارع با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی شخصیت ممتاز و کم نظیری برای انقلاب بود که باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مظلوم، در زمینه معرفی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در جهان تلاش کرد.

وی از برگزاری مراسم سی و نهمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت سیدالشهدا انقلاب و ۷۲ تن از بهترین یاران حضرت امام خمینی(ره) و نیز گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و هفته قوه قضائیه در این استان خبر داد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این مراسم امشب، هفتم تیر پس از نماز مغرب و عشاء در محل میدان امیرچقماق با حضور مسئولان استان و اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha