165 میلیاردتومان برای آزادی زندانیان محکوم مالی در یزد نیاز است
کد خبر: 3907435
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

165 میلیاردتومان برای آزادی زندانیان محکوم مالی در یزد نیاز است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: هم اکنون تعداد 177 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 165 میلیارد تومان نیاز است .

165 میلیاردتومان برای آزادی 177 زندانی محکوم مالی در یزد نیاز استبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه استان یزد، اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری برای آزادی 59 نفر از محکومان مالی جرائم غیرعمد بالغ بر 282 میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بالغ بر 10 میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت شد.

افشون ادامه داد: به همت اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد حدود 272 میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ 10 میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 59 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

وی  گفت: هم اکنون تعداد 177 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 165 میلیارد تومان نیاز است .

این مقام مسئول با تشکر از کمک‌های خیران بیان کرد: هدف این مجموعه آزادی محکومان جرائم غیرعمد است که ناخواسته وارد زندان شده و تحمل حبس می‌کنند.

انتهای پیام
captcha