سامانه نجم در حوزه خواهران ایجاد شد
کد خبر: 3908679
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

سامانه نجم در حوزه خواهران ایجاد شد

معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: سامانه نجم به منظور تجمیع اطلاعات دانش‌آموختگان، مبلغان و گروه‌هایی که با معاونت فرهنگی-تبلیغی در ارتباط هستند، راه‌اندازی شده است

سامانه نجم در حوزه خواهران ایجاد شدبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران، معصومه ظهیری، با اشاره به راه‌اندازی سامانه نجم، افزود: این سامانه مخفف نرم‌افزار جامع معاونت فرهنگی تبلیغی است.
وی بیان کرد: سامانه نجم به منظور تجمیع همه اطلاعات دانش‌آموختگان، مبلغان و گروه‌هایی که با معاونت فرهنگی تبلیغی در ارتباط هستند، راه‌اندازی شده است.
معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ویژگی‌های این سامانه، افزود: یکی از ویژگی‌های سامانه نجم ارتباط با سامانه‌های داخل و خارج از مرکز است.
وی ادامه داد:‌ این سامانه داخل مرکز با سامانه آموزش، کوثر بلاگ و غیره و در خارج از مرکز با سامانه مرکز خدمات، ثبت احوال، بنیاد شهید و غیره به منظور بدست آوردن اطلاعات طلاب در ارتباط است بدین صورت که زمانی که طلبه‌ای در سامانه ثبت نام می‌کند، مشخصاتش خود به خود مشخص و تایید می‌شود.
ظهیری بیان کرد: از دیگر مزایای سامانه نجم این است که امتیازات طلبه را ثبت می‌کند برای مثال چنان‌چه در المپیاد شرکت و یا دوره آموزشی را گذرانده و یا جز نخبگان باشد به عنوان امتیاز در سامانه ثبت می‌شود.
وی گفت: سامانه نجم بانک اطلاعاتی طلاب از حیث رتبه آموزشی و علمی و همچنین در سایر فعالیت‌ها و امتیازات محسوب می‌شود.
معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار کرد: در بخش بعدی سامانه، اطلاعات گروهی از جمله کانون‌های دانش‌آموختگان، مراکز نیکوکاری، گروه‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی ثبت می‌شود.
وی فاز بعدی سامانه نجم را گزارش‌گیری دانست و افزود: این نرم‌افزار قابلیت دارد که هر گونه فعالیتی را که طلاب انجامی‌دهند، ثبت کند.
ظهیری بیان کرد: امتیازاتی برای بانوان طلبه‌ای که در سامانه نجم ثبت نام می‌کنند، قائل می‌شویم، شامل مواردی از قبیل شرکت در آموزش‌های خاص و یا جذب بانوان طلبه در نهادهای مرتبط و آموزش و پرورش می‌شود.
وی گفت: هدف از راه اندازی این نرم‌افزار جمع آوری اطلاعات دانش آموختگان و فعالان فرهنگی تبلیغی اعم از کارمندان، اساتید و طلاب و همچنین فعالان قرآنی بوده است.
معاون حوزه‌های علمیه خواهران، ابراز کرد: سامانه نجم در کنار سایر فعالیت‌هایش، دارای بخشی است که در آن بانوان طلاب بر اساس فعالیت‌هایی که انجام داده‌اند، امتیاز می‌گیرند و رده‌های خاصی برای فرد در نظر گرفته می‌شود که این امتیازات در جذب و بکارگیری طلاب موثر است.
وی گفت: قابلیت این نرم‌افزار این است که امکان ارتقای اطلاعات را دارد و بانوان طلبه هر زمان امتیازی کسب کنند، می‌توانند در سامانه اطلاعات خود را تکمیل سازند.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الهام دشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۵
0
0
خیلی این سامانه خوبه وطلبه میتواند هر اطلاعاتی که دارد را در اختیار بزارد
captcha