ثبت‌نام دوره «افسران جنگ نرم» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3908711
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

ثبت‌نام دوره «افسران جنگ نرم» در یزد آغاز شد

دوره آموزشی «افسران جنگ نرم» با هدف تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی و تربیت و آموزش نیروهای تشکیلاتی، مؤمن و متعهد به اسلام و انقلاب از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

ثبت‌نام دوره «افسران جنگ نرم» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی «افسران جنگ نرم» در راستای تبیین اندیشه‌های ناب اسلامی در قالب‌های جدید و همچنین تربیت و آموزش نیروهای تشکیلاتی، مؤمن و متعهد به اسلام و انقلاب برای تحقق آرمان دانشگاه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

این دوره دریچه‌ای است برای ورود دانشجویان به عرصه نبرد علمی ـ فرهنگی برای تحقق آرمان دانشگاه اسلامی، نبردی که به صورت تهاجم همه‌جانبه دشمن به ارزش‌ها و اعتقادات شکل گرفته و با استفاده از ابزارهای هنری و رسانه‌ای به اوج خود رسیده و ذهن، فکر، قلب و عاطفه تعداد زیادی از دانشجویان را به خود مشغول کرده است.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد با دعوت از دانشجویان برای شرکت در این دوره، تربیت عقلانی دانشجو، تربیت اخلاقی دانشجو، تربیت انقلابی دانشجو را محتوای این دوره دانسته و معادل‌سازی با دروس معارف دانشگاه اعم از انقلاب اسلامی، اندیشه 1، اندیشه 2، اخلاق، تفسیر، حضور برترین استادان حوزه و دانشگاه و  اعطای گواهینامه معتبر از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را از مزایای شرکت در این دوره اعلام کرده است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این اردوی آموزشی 20 شهریورماه سال جاری اعلام شده که دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاعات تکمیلی در سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد به آدرس https://nahad.yazd.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha