42 پروژه فرهنگی در یزد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3909541
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸

42 پروژه فرهنگی در یزد به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای بیش از 42 پروژه فرهنگی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان در محلات مختلف یزد خبر داد.

42 پروژه فرهنگی در یزد به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 18 تیرماه در آیین بهره‌برداری همزمان و شروع عملیات اجرایی 29 پروژه شهرداری یزد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: متاسفانه شهر یزد در زمینه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بسیار فقیر است لذا سعی شده در این زمینه محلات مختلف شهر مورد توجه قرار گیرد.

ملازینلی افزود: در سال جاری بیش از 42 پروژه فرهنگی با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان در محلات مختلف یزد در دست ساخت است که بیش از 60 درصد آن در سال جاری و بقیه آن در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با همکاری مردم در محلات و با استفاده از فضای حسینیه‌ها محلی برای خانه ورزش محلات ایجاد خواهد شد تا با ایجاد «هر حسینیه یک فرهنگ‌سرا» و همچنین «هر حسینیه یک ورزشگاه» از ظرفیت حسینیه‌ها برای استفاده مردم آن محله بهره‌برداری خواهد شد و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه‌ها بخشی از کمبودهای زیرساختی شهر یزد رفع شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از احداث تماشاخانه بزرگ در منطقه مهرآوران و نگارخانه در بلوار فلسطین یزد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یزد یکی از قطب‌های ورزش ساحلی کشور است لذا در منطقه محمودآباد زمین ساحلی با همکاری مردم احداث شده و همچنین ورزشگاه‌های درون محله‌ای نیز ادامه خواهد یافت که در محله شاه ابوالقاسم یزد نمونه آن در حال فعالیت است.

انتهای پیام
captcha