فعالان اقتصادی موانع تولید را در سامانه حامی ثبت کنند
کد خبر: 3909819
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

فعالان اقتصادی موانع تولید را در سامانه حامی ثبت کنند

معاون برنامه‌ریزی دادگستری یزد گفت: موانع تولید در سامانه حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع با عنوان «حامی» ثبت شود.

موانع تولید، در سامانه حامی ثبت شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری یزد، سعیدرضا پارساییان، معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان، اظهار کرد: سامانه حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع تحت عنوان «حامی» عامل ارتباط نظام‌مند و مستمر با فعالان اقتصادی جهت اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری، اشتغال است.

وی افزود: با هدف حمایت‌های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، سامانه‌ حمایت از فعالان اقتصادی تحت عنوان «حامی» راه‌اندازی شده است.

پارساییان، دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه را طراح و پشتیبان این سایت معرفی کرد و گفت: موارد ثبت شده در این سایت با حفظ محرمانگی جهت بررسی و قرار گرفتن در فرآیند حمایت حقوقی و قضایی به استان‌های مربوطه ارجاع می‌شود و به موارد کلان و دارای اهمیت ملی نیز در مرکز رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: همه فعالان اقتصادی می‌توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به نشانی اینترنتی www.hami.adliran.ir مراجعه کنند.

معاون برنامه‌ریزی دادگستری یزد بیان کرد: تمام شرکت‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، تجارت و بازرگانی، نفت و گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی، تعاونی و دانش‌بنیان می‌توانند مشکلات و موانع کاری خود را از این طریق با دستگاه قضایی مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha