کنگره بزرگداشت شهدای تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3911534
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

کنگره بزرگداشت شهدای تبریز برگزار می‌شود

بر اساس تفاهم‌‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و سپاه ناحیه غدیر، کنگره شهدای تبریز برگزار می‌شود.

کنگره بزرگداشت شهدای تبریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بر اساس تفاهم‌نامه جدید همکاری که امروز، 30 تیرماه به امضای ایرج شهین باهر، شهردار تبریز و سرهنگ عبدالله شادی، فرمانده سپاه غدیر تبریز رسید کنگره بزرگ شهدای تبریز در حوزه‌ «جشنواره‌های فرهنگی و هنری، خدمت‌رسانی و سازندگی، فضای مجازی و رسانه، آموزش و تولیدات هنری و نشریات» برگزار می‌شود.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گام دوم انقلاب، گفت: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی جامعه، توجه به منویات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب، ضروری است.

وی محور فعالیت‌های شهرداری را بهره‌مندی از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: شهرداری تبریز نهادی فراگیر و عمومی بوده که در اکثر حوزه‌ها وظایفی دارد، از این رو از ظرفیت بیش‌تر دستگاه‌ها در انجام مأموریت‌های خود استفاده می‌کنیم.

شهین باهر ادامه داد: با تمامی دستگاه‌ها، مخصوصاً دستگاه‌های خدمات‌رسان بیشترین تعامل را داریم و معتقدیم اگر نیت، خدمت به مردم است، باید عناوین و جایگاه‌های خود را کنار گذاشته و با تعامل و همکاری در خدمت شهروندان باشیم.

شهردار تبریز با بیان این‌که باید، اعتقاد، فکر، روش و منش ما همکاری و تفاهم بین دستگاه‌ها باشد، افزود: در تمام حوزه‌هایی که می‌توانیم از ظرفیت مجموعه سپاه استفاده می‌کنیم تا دست در دست هم داده و راحتی و آسایش بیش‌تری برای مردم عزیز ایجاد کنیم.

یادآور می‌شود، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به راه‌اندازی اردوگاه فرهنگی، تربیتی و تاکتیکی در پارک بزرگ، برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی و تفریحی، راه‌اندازی آموزشگاه علمی، فرهنگی و ورزشی، فضاسازی شهری، کاشت نهال و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha