حضور 240 نفر در دوره آزمایشی حفظ یک‌ساله بیت‌الاحزان
کد خبر: 3911717
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

حضور 240 نفر در دوره آزمایشی حفظ یک‌ساله بیت‌الاحزان

از 380 متقاضی حضور در دوره آموزشی حفظ یک‌ساله قرآن کریم، مؤسسه بیت‌الاحزان، 240 نفر را برای حضور در دوره آزمایشی که به صورت مجازی در حال برگزاری است، پذیرش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالح محبی، معاون آموزش بخش آقایان مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آزمایشی بیستمین دوره حفظ تخصصی یک‌ساله قرآن از 29 تیرماه به صورت مجازی آغاز شده است. امسال با توجه به شرایط کرونا حتی مصاحبه متقاضیان نیز به صورت تلفنی انجام شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 380 متقاضی ادامه داد: اما از این تعداد 240 نفر پذیرفته شدند که دوره آزمایشی نیز به صورت مجازی و طی 40 روز تا پنجم شهریورماه برگزار می‌شود. مدیریت حفاظ دوره آزمایشی 12 مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن با مرکز مدیریت بیت‌الاحزان در شهر استهبان استان فارس است.

محبی با اشاره به اینکه قرآن‌آموزان تحت نظارت 20 استاد در کانال‌های ایتا و واتس‌آپ آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند، بیان کرد: محتوای این کانال‌ها شامل برنامه روزانه حفظ (در ابتدا نیم‌صفحه‌ و سپس یک صفحه کامل)، روش‌های حفظ، نکات تجویدی، صوت و لحن، مفاهیم و تفسیر قرآن است.

وی با تأکید بر اینکه حتی به اختیار قرآن‌آموزان و اساتید نیز، تماس ویدئویی برقرار می‌شود، اظهار کرد: حافظان در دوره آزمایشی، جزء بیستم قرآن را حفظ می‌کنند. البته در صورتی که استان‌ها وضعیت سفید از کرونا داشته باشند، مدارس شبانه‌روزی حفظ می‌توانند دوره‌های خود را حضوری برگزار کنند در غیر این صورت، دوره اصلی نیز به صورت مجازی از اول مهرماه آغاز خواهد شد تا شرایط برگزاری دوره حضوری مهیا شود.

یادآور می‌شود، شرط ورود به دوره اصلی 11ماهه بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن کریم بیت‌الاحزان قبولی در دوره آزمایشی مجازی است.

داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  07153284076 داخلی 104 و 09176115682 و 09901933994 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha