محفل طنز «ازدواج آسان» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3912054
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

محفل طنز «ازدواج آسان» در یزد برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست‌وششمین محفل طنز قندشکن با موضوع «ازدواج آسان» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

ازدواج آسان موضوع محفل مجازی «قندشکن»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده، رییس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و ششمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج آسان» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

کوچک‌زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنین جلوگیری از تجمع و گردهمایی اظهار کرد: این دومین محفل طنز «قندشکن» است که به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این محفل را به صورت زنده از طریق فضای مجازی تماشا کنند.

وی افزود: این محفل ادبی با حضور تعداد اندکی از شاعران و طنزپردازان استان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در زمینه ازدواج آسان به شعرخوانی می‌پردازند، این محفل ادبی عصر امروز، ساعت 20:30 در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و همراهان این محفل می‌توانند با مراجعه به صفحه‌های artyazd@ ، @qandshekan و @yazdfarhang به صورت زنده و مستقیم آثار طنزپردازان یزدی را بشنوند و ببینند.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه در پایان این برنامه به اثر برگزیده و آثار مرتبط با موضوع جوایزی تعلق خواهد گرفت گفت: به زودی ویدئوهای آثار منتخب این محفل در فضای مجازی و کانال‌ قندشکن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha