انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در یزد برگزار شد
کد خبر: 3912230
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در یزد برگزار شد

انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یزد برگزار شد.

انتخابات اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت 3 مردادماه به‌صورت ویدئو کنفرانس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در مجموع 10 نفر از مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در این انتخابات حق رأی دارند.

وی ادامه داد: در مجموع 66 نفر در فهرست کاندیداهای هیئت مدیره و 15 نفر در فهرست کاندیداهای هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و مراکز قرآنی قرار دارند که به ترتیب 18 و 5 نفر در این انتخابات گزینش و معرفی می‌شوند و از استان یزد صباغ، مدیر مجمع حافظان و قاریان استان یزد و حجت‌الاسلام مطهریان، مدیر مؤسسه مهد قرآن جوادالائمه در هیئت مدیره و سعید ملکوتیان در انتخابات بازرسی کاندیدا شده‌اند.

جوادیان‌زاده با اشاره به اینکه پس از مشخص شدن نتایج در آینده‌ای نزدیک انتخابات و مجمع استانی برگزار می‌شود، بیان کرد: امیدواریم تشکیل این مجمع به یکپارچگی و انسجام هر چه بیشتر جامعه قرآنی منجر شود.

انتهای پیام
captcha