دانش‌آموزان نیازمند البرزی هم صاحب تبلت می‌شوند
کد خبر: 3912426
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

دانش‌آموزان نیازمند البرزی هم صاحب تبلت می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از کمک وزارت ارتباطات برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

دانش‌آموزان نیازمند البرزی هم صاحب تبلت می‌شوند

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در مورد تامین نیاز دانش‌آموزان کمیته امداد برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی اظهارکرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ارتباطات منعقد شد، مقرر شد از محل مساعدت‌های مردمی به شرکت‌های اپراتور، 50 هزار تبلت خریداری و به نیازمندان داده شود که بخشی از آن‌ها به دانش‌آموزان جامعه هدف ما تعلق می‌گیرد.
وی در رابطه با کمک‌های موردی کمیته امداد، افزود: کمیته امداد استان البرز در حوزه خرید تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمک موردی کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه علی‌رغم وجود ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی و تابستانه کمیته امداد لغو نشده است، بیان کرد: این برنامه‌ها تعطیل نشده و به صورت مجازی و با رعایت تمامی پروتکل‌ها برگزار می‌شود.
این مسئول از برگزاری جشنواره ترنج در استان خبرداد و تصریح کرد: جشنواره ترنج برای کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان استان البرز است که جامعه هدف خود را برای شرکت در این جشنواره تشویق کرده‌ایم.
محمدی‌فرد با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی مددجویان تحت پوشش به میزان کمک به معیشت و اقتصاد برای ما حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در ابعاد مختلف فرهنگی برای تمامی سنین برنامه‌ریزی و برنامه اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha