مستند زندگی قاریان و حافظان قرآن؛ بخش ویژه «ستاره‌ها»
کد خبر: 3912449
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

مستند زندگی قاریان و حافظان قرآن؛ بخش ویژه «ستاره‌ها»

یکی از مهمترین بخش‌های برنامه «ستاره‌ها» پخش مستند زندگی قاریان و حافظان جوان است.

به گزارش ایکنا؛ برنامه «ستاره‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما روزهای زوج از ساعت 21 به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محسن قره‌شیخلو، کارگردانی رسول خدابنده‌لو و اجرای مونا انصاری‌فر و لعیا انوری در بخش بانوان و محسن قره‌شیخلو و هادی اسلامی در بخش آقایان، تولید و پخش می‌شود و روزهای فرد ساعت 15:15 شاهد تکرار آن خواهیم بود.

میهمانان این برنامه در سه سطح تقسیم‌بندی شده‌اند و به دلیل اینکه در گروه کودک و نوجوان تهیه شده، سه هدف را در این سطح‌بندی در نظر گرفته‌اند. الگوها و سبک زندگی افراد در این برنامه طوری تعریف شده است که سبک زندگی قرآنی‌شان مشهود باشد.

یکی از اقشار میهمان این برنامه، قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم هستند که زندگی ایشان بنا به تجربه‌ای که دارند و اینکه سال‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی کار کرده‌اند، بررسی می‌شود. این قشر از میهمانان سال‌های مختلف زندگی به ویژه دوران نوجوانی خود را تعریف می‌کنند.

مستند زندگی قاریان و حافظان قرآن؛ بخش ویژه برنامه «ستاره‌ها»

قشر دیگر از میهمانان این برنامه قرآنیانی هستند که علاوه بر حوزه قرآنی در حوزه‌های دیگری همچون طبابت، ورزش، صنعت و ... تخصص دارند.

همچنین، نوجوان و جوانان حافظ کل و قاری قرآن که نکات برجسته‌ای در زندگی خود دارند نیز از جمله دیگر میهمانان این برنامه هستند که در آن به زندگی و احیاناً مراتب تحصیلی ایشان پرداخته می‌‎شود.

محسن قره‌شیخلو، تهیه‌کننده و مجری این برنامه در این باره اظهار کرد: این برنامه خوشبختانه از بازخورد خوبی در میان مخاطبان برخوردار بوده است و نکته قابل توجه در مورد آن این است که علاوه بر گفت‌وگوی استودیویی با میهمانان، بخشی از مستند زندگی ایشان نیز تهیه شده و در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha