جشنواره «خاطره‌گویی احسان در ایام کرونا» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3912972
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

جشنواره «خاطره‌گویی احسان در ایام کرونا» در یزد برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد از برگزاری جشنواره سرود و نمایش با عنوان «خاطره‌گویی 112 ثانیه‌ای احسان در ایام کرونا» ویژه دانش‌آموزان در این استان خبر داد.

جشنواره «خاطره‌گویی احسان در ایام کرونا» در یزد برگزار می‌شودسیدجواد میرحسینی، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری بخش ویژه سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان «خاطره گویی 112 ثانیه‌ای احسان در ایام کرونا» خبر داد و اظهار کرد: هر سال در ایام تابستان ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در رشته سرود و نمایش برای دانش‌آموزان اجرا می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا، بخش ویژه سومین دوره این مسابقات اجرایی می‌شود.

وی تقویت حس بشردوستی و کمک به هم‌نوع در بین نوجوانان، ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع بیماری کرونا و ایجاد نشاط و تجلی رفتارهای بشردوستانه را از اهداف این جشنواره دانست و بیان کرد: در این بخش دانش آموزان می‌توانند خاطره‌ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشردوستانه در ایام شیوع کرونا که در حق کسی انجام داده اند، را تعریف کنند.

معاون امورجوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: شرکت در این بخش برای کلیه دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است و لازم نیست الزاما عضو کانون دانش آموزی هلال احمر باشند.

میرحسینی با اشاره به اینکه داوری این جشنواره در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می‌شود افزود: استفاده از حرکات دست، موسیقی، لباس و تغییر لحن گوینده مورد تاکید است و تکنیک‌های خاطره گویی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا نیمه مهرماه در قالب لوح فشرده با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات ارسالی در قالب CD به شعب هلال احمر استان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha