همدان؛ رتبه نخست کشور در جشنواره «تجارب برتر تربیتی»
کد خبر: 3913171
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

همدان؛ رتبه نخست کشور در جشنواره «تجارب برتر تربیتی»

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان از راه یابی یک اثر از استان به مرحله کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه «تجارب برتر تربیتی» خبر داد و گفت: استان همدان در این دور از جشنواره رتبه نخست کشور را کسب کرد.

همدان؛ رتبه نخست کشور در جشنواره «تجارب برتر تربیتی»یوسف سعیدی، معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از راهیابی یک اثر از استان به مرحله کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه «تجارب برتر تربیتی» خبر داد و گفت: استان همدان در این دور از جشنواره رتبه نخست کشور را کسب کرد.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان افزود: این جشنواره به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی مستند همکاران شاغل در مدارس اعم از مدیران، معاونین، معاونین پرورشی، مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی و با هدف ترغیب به حضور فرهنگیان استان در عرصه‌های پژوهشی تربیتی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: 40 اثر از مناطق و نواحی 19 گانه آموزش و پرورش به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که پس از داوری، 1 اثر به مرحله کشوری این جشنواره که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تابستان 1399 برگزار شد راه یافت که همان یک اثر در مرحله کشوری حائز رتبه نخست شد.

راه‌یابی بیش از 110 اثر دانش آموز همدانی به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری
سعیدی با اشاره به اینکه استان همدان به همراه سه استان دیگر در این دور از جشنواره رتبه نخست کشور را کسب کردند، ادامه داد: اثر خانم «مریم حیدریان» با موضوع « تأثیر ورزش بر پرخاشگری» از آموزشگاه بلال حبشی شهرستان بهار توانست رتبه نخست جشنواره را از آن خود کند.
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در خبری دیگر از از راه یابی بیش از 110 اثر دانش آموزی استان به مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.
وی اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با شرکت بیش از 172 هزار دانش آموز در سامانه همگام و در سطح مدارس برگزار شد.
سعیدی افزود: در مرحله استانی آثار بیش از هزار و 600 نفر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله آوایی، نمایشی، دستی و تجسمی، فیلم کوتاه به صورت گروهی و انفرادی بررسی و داوری شد.
وی خاطرنشان کرد:پس از داوری و ارزیابی آثار در مرحله استانی، 113 اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد که این آثار شامل 10 اثر گروهی و 103 اثر انفرادی است.

انتهای پیام
captcha