شرکت ۳۶۱ یزدی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ
کد خبر: 3913291
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

شرکت ۳۶۱ یزدی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

رئیس اداره برنامه‌ریزی امورقرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری آزمون پانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۳۶۱ نفر در این استان خبر داد.

361 یزدی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ شرکت می‌کنندحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کرد: آزمون مرحله اول این طرح روز جمعه دهم مردادماه جاری و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ۳۶۱ نفر از استان یزد در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند که در صورت کسب حد نصاب نمره به مراحل بعدی راه خواهند یافت.

رضایی با اشاره به اینکه این آزمون در چهار حوزه شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد و یزد برگزار می‌شود گفت: این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

وی در خصوص مزایای طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفظ قرآن کریم گفت: این آزمون بنا به مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی هر ساله در سطح کشور برگزار می‌شود و افرادی که موفق به دریافت مدرک درجه یک حفظ قرآن شوند، مدرک تحصیلی دکترا، درجه دو مدرک تحصیلی فوق لیسانس، درجه سه مدرک تحصیلی لیسانس و درجه چهار مدرک تحصیلی فوق دیپلم و درجه پنج دیپلم دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha