استفاده از ابزارهای نوین در برگزاری مناسبت‌ها مورد توجه باشد
کد خبر: 3914245
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

استفاده از ابزارهای نوین در برگزاری مناسبت‌ها مورد توجه باشد

استاندار یزد با اشاره به نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی و طرح‌های خلاقانه در برگزاری مناسبت‌ها در دستور کار این شورا باشد.

استفاده از ابزارهای نوین در برگزاری مناسبت‌ها مورد توجه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد 12 مردادماه به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در دیدار رئیس و کارکنان این نهاد اظهار کرد: این شورا محور همدلی همه سلایق حول ارزش‌های انقلاب اسلامی  است و نقش محوری در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی دارد.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای وحدت و هماهنگی به منظور برگزاری مراسم‌های بزرگداشت انقلاب اسلامی را خطیر دانست و گفت: استفاده از ابزار‌های جدید ارتباطی و طرح‌های خلاقانه برای برگزاری مناسبت‌ها باید در دستور کار این شورا باشد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشستگفت: اين شورا در طول سال‌های پس از پيروزی انقلاب اسلامی تاكنون در ايجاد همبستگی تشكل‌ها و جناح‌های سياسی در برگزاری مراسم و آيين‌ها با صداقت و ايجاد تمهيدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های آن و نيز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سياست‌های استكبار جهانی نقش برجسته‌ای را ايفا كرده است.

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: با توجه به شیوع کرونا در سال جاری برگزاری برنامه‌ها با تغییراتی مواجه شده و به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

وی تأکید کرد: در جلسات اندیشه‌ورزی، نحوه برگزاری مراسم‌های پیش‌رو به صورت دقیق مورد توجه قرار می‌گیرد و در این خصوص در حال برنامه ریزی هستیم.

زارع رصد دقیق از میزان حضور مردم در راستای آرمان‌ها، جلب مشارکت حداکثری، فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی مردمی و حفظ عناصر فعال و تاثیرگذار، شناسایی و آموزش و تربیت نیروی اثربخش و کارآمدمردمی و تشکیل اتاق فکر و جریان سازی فکری جامعه با نگرش کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ... را از جمله وظایف این شورا دانست .

انتهای پیام
captcha