مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد
کد خبر: 3916149
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شد

مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در دو گروه برادران و خواهران در محل امامزاده سیدنصرالله یزد آغاز شد.

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ ویژه خواهران با حضور ۵۵ نفر، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق زمان‌بندی مشخص شده در راستای پرهیز از هرگونه تجمع در محل سالن اجتماعات امامزاده سیدنصرالله یزد آغاز شد.

این مسابقات فردا، 23 مردادماه علاوه بر رشته‌های مذکور در رشته اذان ویژه برادران با حضور ۳۵ نفر در شبستان حرم امامزاده سیدنصرالله یزد برگزار خواهد شد.

در مجموع ده نفر از داوران برجسته استان، در بخش خواهران، حمیده تجملیان، فریده تجملیان، مهدیه ناصری، زهرالسادات مدرسی‌زاده و اعظم اسکندری و همچنین محمدمهدی ملک‌ثابت، علی اکبر کاظمی، حسن مختاری، مهدی اسماعیلی‌پور و سعید فیاض مسابقات برادران را داوری خواهند کرد.

یادآور می‌شود برترین‌های این مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند به نحوی که طبق سهمیه در نظر گرفته شده، از استان یزد ۱۵ نفر در دو گروه خواهر و برادر به مرحله ملی این دوره از مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام
captcha