آزادگان الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت هستند
کد خبر: 3916942
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

آزادگان الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل ارشاد البرز آزادگان را الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این دلاورمردان نقش موثری در پیشرفت، توسعه و تعالی کشور دارند.

آزادگان الگوی عملی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان در گفت و گو با ایکنا از البرز با بیان اینکه بهترین نمونه پایبندی به اعتقادات، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مصداق بارز تبعیت از ولایت فقیه را در دوران اسارت از آزادگان شاهد بودیم، افزود: آزادگان در این دوران برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند و با عظمت و معنویت خود تاریخ انقلاب اسلامی را پرافتخارتر کردند.
وی بر مرور رشادت‌ها، مقاومت‌ها و ایستادگی‌های این غیورمردان تاکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچگاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد و این روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان منتقل کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه آزادگان در دوران اسارت برای پيروزی انقلاب نوپای اسلامی رنج و سختی زيادی را تحمل كردند، گفت: آنان در برابر دشمن کوردل، كوچكترين لغزشی از خود نشان نداند و پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه ايستادند.
مقدم با اشاره به اینکه آزادگان هم در دوران دفاع مقدس و هم دوران اسارت نشان دادند که مدافع حقیقی اسلام و انقلاب هستند، گفت: امروز ما عزت و اقتداری که در عرصه‌های مختلف داریم مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی آنان است.
این مسئول در پایان با تاکید بر لزوم تکریم جایگاه آزادگان، از آنان به‌عنوان الگوی عملی فرهنگ ایثار و مقاومت یاد کرد و افزود: رشادت‌ها و فداکاری‌ها و صبر و جوانمردی آزادگان سرافراز باید برای نسل‌های آینده بازگو شود تا بتوانیم در معرفی الگوی های ایثارگرانه کشور به نوجوانان و جوانان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha