خبرنگاران، كم‌توقعی را در كلام و رفتار خود ثابت كردند
کد خبر: 3916965
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

خبرنگاران، كم‌توقعی را در كلام و رفتار خود ثابت كردند

معاون هنری و امور رسانه اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه گفت كم‌توقعی در تنها قشری كه وجود دارد، قشر خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران این مسئله را در تمام كلام و رفتار خود به منصه ظهور رساندند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی امیدبخش، معاون هنری و امور رسانه اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 26 مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه فرمانداری شیراز با بیان اینكه کم‌توقعی از هر منظر در رسالت خبرنگاری وجود دارد، گفت: شاید بتوان گفت كم‌توقعی در تنها قشری كه وجود دارد، قشر خبرنگاران است و خبرنگاران این مسئله را در تمام كلام و رفتار خود به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: خبرنگار و اهالی رسانه در همه دولت‌ها حضور داشتند و آنچه برایشان اهمیت دارد این است که بتوانند بازتاب عملکرد مسؤلان داشته و پل ارتباطی بین مسؤلان و شهروندان یک شهر و جامعه باشند.

امیدبخش با اشاره به زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران گفت: خبرنگار قطعاً سرما و گرما و شب و روز را نمی‌شناسد و همواره برای انجام رسالت خود تلاش بی‌وقفه‌ای انجام می‌دهد.

معاون ارشاد فارس با تأكید بر اینكه بدون شک مدیری موفق خواهد بود که بتواند به واسطه تعامل با خبرنگار و رسانه آنچه که در حوزه مسؤلیتش رخ می‌دهد را منعكس كند، گفت: مدیرانی بودند که در دوره مسؤلیتی خود به بهترین شکل عمل کردند ولی چون تعاملی با حوزه رسانه و خبرنگار نداشتند به هیچ شکل بازتاب آنچه برایند مسولیتشان بود را نتوانستند نشان دهند.

انتهای پیام
captcha