برترین‌های مسابقه «سقا 2» در یزد مشخص شدند
کد خبر: 3916985
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

برترین‌های مسابقه «سقا 2» در یزد مشخص شدند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به شرکت 2300 نفر در مسابقه «سیره قرآنی امام علی(ع)» گفت: 30 برگزیده این مسابقه در مراسم قرعه‌کشی مشخص شدند.

برترین‌های مسابقه «سقا 2» در یزد مشخص شدندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد 26 مردادماه در مراسم قرعه‌کشی برترین‌های مسابقه قرآنی «سقا 2 » اظهار کرد: دومین دوره مسابقه سقا با محوریت سیره قرآنی امام علی(ع) با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و به همت اتحادیه قرآنی یزد برگزار شد. 

وی ادامه داد: این مسابقات به مناسبت دهه امامت و ولایت، از میلاد امام رضا(ع) آغاز و تا عید سعید غدیرخم ادامه داشت.

مطهریان افزود: در این دوره از مسابقات که از طریق اپلیکیشن افق برگزار شد، 2300 نفر شرکت کردند که از این تعداد 1670 نفر شرایط ورود به قرعه‌کشی را به دست آوردند یعنی توانسته بودند، به 8 سوال از 12 سوال پاسخ صحیح دهند.

مطهریان ادامه داد: در نهایت 30 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و مبلغ شش میلیون ریال جایزه نقدی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به آنها اهدا خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد گفت: ان شاءالله همزمان با ایام محرم و صفر نیز قرار است مسابقه‌ای از طریق اپلیکیشن افق برگزار شود که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

انتهای پیام
captcha