مشارکت اتحادیه قرآنی یزد با دفتر شهید صدوقی در برگزاری مسابقه «بیرق»
کد خبر: 3917181
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

مشارکت اتحادیه قرآنی یزد با دفتر شهید صدوقی در برگزاری مسابقه «بیرق»

مسابقه‌ای فرهنگی ـ مجازی طی ایام محرم در اپلیکیشن افق با عنوان «بیرق» به همت اتحادیه قرآنی یزد و با حمایت دفتر شهید صدوقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جلسه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صدوقی، رئیس دفتر شهید صدوقی روز گذشته، 26 مردادماه، برگزار شد.

این جلسه در زمینه ارائه درخواست برای کمک مجدد به پرداخت تسهیلات کرونایی(که در مردادماه به 50 مؤسسه حدود یک میلیارد تسهیلات بانک قرض‌الحسنه رسالت اختصاص یافت) به 50 مؤسسه دیگر متضرر از شرایط فعلی و استفاده مجدد از امتیاز وام بانکی این دفتر انجام شد.

همچنین طی این جلسه با توجه نزدیکی به روزهای محرم و صفر و عدم امکان برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به مانند سال‌های گذشته، درخواست شد تا با مشارکت این دفتر، مسابقه فرهنگی ـ مجازی در اپلیکیشن افق با عنوان «بیرق» به یاد شهدای کربلا، رهروان قرآن برگزار شود.

طی این مسابقه که به مدت شصت شب(از ابتدای محرم الحرام تا پایان صفرالمظفر) انجام می‌گیرد، فایل‌های صوتی کوتاه از سخنرانی خطبا و سخنرانان شهیر کشور در اپلیکیشن افق بارگذاری می‌شود که از محتوای صوتی، سه سؤال استخراج می‌شود و هر شب کیف پول 14 نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقه (البته به قید قرعه) به مبلغ 20 هزار تومان شارژ می‌شود.

این مسابقه از 12 ظهر هر روز تا ساعت 24 همان روز از طریق اپیکیشن افق با حمایت دفتر شهید صدوقی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ لینک اپلیکیشن افق را دریافت و نسبت به نصب آن اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha