درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز»
کد خبر: 3917565
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از کسب 27 رتبه برتر مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز» از سوی دانش‌آموزان این استان خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز»سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: دانش آموزان یزدی به فضل خداوند متعال با همت و تلاش خود و همراهی اولیاء گرامی آن‌ها، زحمات اساتید و مربیان دلسوز و فداکار موفق به کسب 15 رتبه برتر کشوری در بخش آوایی مسابقات ملی قرآن شدند.

وی ادامه داد: در مجموع پژوهشی و آوایی استان یزد با کسب 27 رتبه برتر کشوری پس از خراسان رضوی و خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت، در حالی که از نظر تعداد آمار دانش آموزی قابل مقایسه با این استان‌ها و بسیاری از استان‌های دیگر کشور نیست.

غفاریان افزود: این مهم درحالی به دست آمد که این مسابقات برای اولین بار در سطح کشور به صورت غیرحضوری و برخط (آنلاین) برگزار شد و با توجه به تعداد رشته و آمار بالای متسابقان کار بسیار بزرگ و جدیدی حول محور قرآن و اهل بیت (ع) صورت گرفت و خط شکنی حاصل شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: استان یزد سال گذشته 16 رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده بود که امسال خوشبختانه با جهش عظیمی از این حیث روبرو شده است.

وی تصریح کرد: در پایان از همت والای دانش آموزان در این شرایط سخت، همراهی والدین گرانقدر ایشان، زحمات اساتید قرآن و مجاهدت مربیان و کارشناسان قرآنی سطح استان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام
captcha