راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در گلستان
کد خبر: 3918063
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در گلستان

۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به نیت ۷۲ یار با وفای امام حسین(ع) در کربلا در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 31 مردادماه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مؤمنانه به نیازمندان، این تعداد آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌ محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با برگزاری مرحله دوم پویش ایران همدل در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای طبخ غذای گرم برای نیازمندان برپا خواهد شد. 

وی گفت: در مرحله نخست این رزمایش، ۹۳ آشپزخانه در استان گلستان راه‌اندازی شده بود که در آن مرحله ۳۱۴ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

بابایی بیان کرد: در مرحله نخست پویش ایران همدل ۱۲۸ هزار بسته غذایی ـ بهداشتی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین خانوارهای نیازمند و محروم منطقه توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان یادآور شد: مردم خیّر و نیکوکار استان در مرحله نخست این رزمایش با لبیک به فرمایشات رهبری، بیش از ۲۴ میلیارد تومان به این طرح مساعدت کردند تا گره‌گشای مشکلات مستضعفان باشند.

وی با اشاره به کمک ۵.۵ میلیارد تومانی گلستانی‌ها در  طرح اطعام حسینی سال گذشته، گفت: امیدواریم امسال با مشارکت و کمک‌های خوب خیران، عزاداران حسینی، مساجد و هیئت‌های مذهبی بتوانیم بیش از ۳۷۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۶ هزار سبد کالا تا پایان ماه صفر در سراسر استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

بابایی اضافه کرد: امسال در ایام ماه محرم و صفر نیز با مشارکت خیران مرحله دوم رزمایش ایران همدل در قالب «اطعام و احسان حسینی» با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برای ارائه خدمات اثربخش‌تر به نیازمندان اجرا خواهد شد که مردم نیکوکار می‌توانند از طریق استفاده از کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی با پرداخت  کمک‌های نقدی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha