اجرای طرح «پژوهش آموزش‌های کارآفرینی اثربخش برای کودکان و نوجوانان» در استان اردبیل
کد خبر: 3920267
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

اجرای طرح «پژوهش آموزش‌های کارآفرینی اثربخش برای کودکان و نوجوانان» در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: «طرح پژوهش آموزش‌های کارآفرینی اثربخش برای کودکان و نوجوانان» در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برای اولین بار در کشور و با استفاده از ظرفیت سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل انجام خواهد شد.

اجرای طرح پژوهش آموزش‌های کارآفرینی اثربخش برای کودکان و نوجوانان در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، روز چهارشنبه، 12 شهریورماه، گفت: در راستای عملیاتی کردن نتایج پژوهش انجام یافته «طرح پژوهش آموزش‌های کارآفرینی اثربخش برای کودکان و نوجوانان» در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، برای اولین بار در کشور و با استفاده از ظرفیت سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل انجام خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه عملیاتی کردن این پژوهش از برنامه‌های اداره توسعه کارآفرینی است افزود: برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان و مشاوران تحصیلی قبل از شروع سال تحصیلی اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: کسب دانش مربوط به کارآفرینی، حل مشکلات اشتغال و بهبود بهره‌وری، شناسایی استعداد‌ها و مهارت‌های کارآفرینانه، القای مخاطره پذیری با استفاده از فنون تحلیلی، تجدید نگرش‌ها در جهت پذیرش تغییر، تلاش در ترویج کارآفرینی از اهداف این دوره‌ها است.
رحیمی اظهار کرد: تلاش در توانمند سازی از طریق ایجاد انگیزه، ارتقا دانش، مهارت‌ها و نگرش‌های کارآفرینانه، ترویج و گسترش فرهنگ، دانش و مهارت کارآفرینی، تلاش در تغییر و بازآفرینی در ابعاد و ارکان آموزش، ساختارها، فرآیندها، فرهنگ، فناوری و تلاش در نهادینه سازی روح و تفکر کارآفرینی در ابعاد مختلف پژوهشی، آموزشی، فرهنگی از مواردی مهم در اجرای طرح است.
وی گفت: جامعه هدف این دوره‌ها مدرسان و مشاوران مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است و این دوره‌ها در راستای آموزش و توانمند سازی مربیان پرورشی و مدرسان دانشگاه جهت تبیین محتوای آموزشی دروس کارآفرینی است.

انتهای پیام
captcha