تربیت دینی دانش‌آموزان بقای انقلاب را تضمین می‌کند
کد خبر: 3920640
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

تربیت دینی دانش‌آموزان بقای انقلاب را تضمین می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که تربیت دینی تضمین‌کننده بقای انقلاب اسلامی ایران است، اظهارکرد: تعلیم و تربیت برای مزین شدن چهره باطنی به صفات نیک و پسندیده است.

تربیت دینی دانش‌آموزان بقای انقلاب را تضمین می‌کندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، عصر چهارشنبه، دوازدهم شهریور در اختتامیه دوره آموزشی مربیان دختر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان، اظهارکرد: انسان دو چهره ظاهری و باطنی دارد که از چهره ظاهری آن با عنوان خلق یا خلقت یاد می‌شود و از شگفتی‌های خداوند این است که انسان‌ها در چهره و صدا با هم تفاوت دارند.

وی با ذکر این مطلب که خصوصیات و خلقت ظاهری در اختیار انسان نیست، گفت: بعد از تولد انسان براساس ژنتیک خود، چهره‌ای پیدا می‌کند و نهایتا به فرسودگی رفته و به خاک سپرده می‌شود این در حالی‌است که از چهره باطنی انسان با عنوان خُلق یاد می‌شود که این چهره در اختیار انسان است و انبیا و رسولان برای ساختن چهره باطنی آمده‌اند.

شاهرخی با تاکید بر این‌که تعلیم و تربیت برای مزین شدن چهره باطنی به صفات نیک و پسندیده است، تصریح کرد: درون انسان باید از رذائل تخلیه شده تا صفات والای اخلاقی جایگزین آن شود تا انسان در مسیر درست الهی قرار گیرد به‌معنای دیگر دیو باید برود تا فرشته بیاید.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر این‌که کار مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کار پرثوابی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و برای تعلیم و تربیت بوده است کمااینکه آینده و بقای انقلاب به تعلیم و تربیت بر می‌گردد و اگر ما جوانان را تربیت دینی کنیم آینده انقلاب تضمین است این در حالی‌است که مسیر مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مسیر نبی مکرم اسلام است.

انتهای پیام
captcha