۵۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند یزدی چشم‌انتظار مهر نیکوکاران
کد خبر: 3920932
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

۵۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند یزدی چشم‌انتظار مهر نیکوکاران

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به برگزاری طرح «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند گفت: ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد در انتظار دستان پرمهر نیکوکاران هستند.

5 هزار دانش‌آموز نیازمند یزدی در انتظار دستان پرمهر نیکوکارانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، با بیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: با توجه به تقارن شور عاطفه‌ها با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رزمایش با موضوع شور عاطفه با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی افزود: در شور عاطفه‌های امسال رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است. به علت تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) مورد نظر است.

شجاعان تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و در صورت بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌ شده است.

انتهای پیام
captcha