کمک 30 میلیونی هیئت «جان‌نثاران اسلامیه» یزد به آزادی زندانیان
کد خبر: 3921492
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

کمک 30 میلیونی هیئت «جان‌نثاران اسلامیه» یزد به آزادی زندانیان

هیئت عزاداران «جان‌نثاران اسلامیه» در قالب طرح هر هیئت، آزادی یک زندانی مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

کمک 30 میلیونی هیئت «جان‌نثاران اسلامیه» یزد به آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از یزد، هیئت عزاداران حسینی «جان‌نثاران اسلامیه» مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را برای آزادی محکومان مالی به ستاد دیه استان کمک کرد.

یادآور می‌شود طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد و با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل زندان‌های استان و خانه صلح و اندیشه یزد در حال برگزاریست.

به گفته رضا ذوالفعلی‌نژاد، نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد در دهه اول محرم‌الحرام از سوی هیئت‌های عزاداری و خیران یزدی 10 میلیارد ریال به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان کمک شده که بخشی از سوی هیئات مذهبی و بخشی از محل هزینه‌هایی از جمله طبخ غذا، نذورات، برپایی موکب‌ها، چای و قند و پذیرایی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده شده است. همچنین با توجه به اینکه از روزگار قدیم مراسم‌های روضه‌خوانی در منازل قدیمی و سنتی این استان برگزار می‌شده و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای صیانت از جان عزاداران حسینی هزینه این مجالس به آزادی زندانیان محکوم مالی اختصاص یافت.

انتهای پیام
captcha