شیوه‌های مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3921777
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

شیوه‌های مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد استان یزد، شیوه‌های شرکت در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند را به منظور مشارکت نیکوکاران یزدی اعلام کرد.

شیوه‌های مشارکت نیکوکاران یزدی در رویداد ملی به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با دعوت از مردم نیکوکار استان یزد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه برای مشارکت نیکوکاران یزدی در رویداد ملی شور عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در نظر گرفته‌ شده است.

وی افزود: رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب «شور عاطفه‌ها» این نهاد نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

یادآور می‌شود سامانه چهار رقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز برای راهنمایی و پاسخگویی به نیکوکاران جهت اهدای وجوهات نقدی و غیرنقدی خود به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام
captcha