توهین به پیامبر اسلام(ص) نشانه درماندگی دشمنان است
کد خبر: 3922213
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

توهین به پیامبر اسلام(ص) نشانه درماندگی دشمنان است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، هتک حرمت به تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.

توهین به پیامبر اکرم(ص)، نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) و قرآن کریم در بیانیه‌ای آورده است: «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»؛ می‌خواهند نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراهای) خود خاموش كنند، در حالى كه خداوند كامل‌كننده نور خويش است، هرچند كافران ناخشنود باشند. (سوره صف آیه 8). اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) و قرآن کریم به دست کوردلان و جاهلان شیطان صفتی رخ می‌دهد که به فرموده قرآن کریم «صم بکم عمی فهم لایعقلون» هستند، همان تروریست‌هایی که از حمایت آمریکا، اروپا و کشورهای مزدور آن منطقه برخوردار هستند.

پیامبر گرامی اسلام(ص) به فرموده قرآن کریم، «اسوه حسنه» است و مبعوث شده تا جهان و جهانیان را به آرامش، صلح و دوستی دعوت کند و دشمنان اسلام باید بدانند که با توهین به اسلام و توهین به قرآن و رسول مهربانی‌ها نمی‌توانند اسلام که پیام‌آور صداقت و پاکی است را نابود کنند. هتک حرمت به قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، هتک حرمت به تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی و ضعف دشمنان در مقابل اسلام خواهی مردم است.

حوزه علمیه خواهران استان یزد مراتب انزجار خود را نسبت این گونه اقدامات شنیع دشمنان و توهین به مقدسات اعلام داشته و با محکوم کردن آن خواستار همبستگی بیشتر بین مسلمانان در سرتاسر جهان و برخورد قاطعانه مطابق قوانین بین‌المللی با این اقدامات موهن است.»

انتهای پیام
captcha