مجمع عمومی موسسه قاریان و حافظان یزد تشکیل می‌شود
کد خبر: 3923126
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

مجمع عمومی موسسه قاریان و حافظان یزد تشکیل می‌شود

دومین مجمع عمومی موسسه قاریان و حافظان استان یزد با دستور کار استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره و انتخاب هیئت مدیره جدید در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دومین مجمع قاریان و حافظان یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مجمع عمومی موسسه قاریان و حافظان استان با دستور کار استماع گزارش عملکرد هیئت‌مدیره دوره قبل و انتخاب هیئت‌مدیره جدید در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود که با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع کرونا، زمان، مکان و تاریخ دقیق گردهمایی از سوی مؤسسه قاریان و حافظان استان، به‌زودی اعلام خواهد شد.

اولین دوره هیئت‌مدیره در سال ۱۳۹۷ با انتخاب  محمدحسین صباغ، کاظم میرزازاده، علی‌اکبر کاظمی، سیدماشاالله موسوی، حجت‌الاسلام گندمی، محمدعلی میرجلیلی به‌عنوان اعضای اصلی و همچنین محمدرضا حسینی بغدادآبادی به‌عنوان بازرس فعالیت خود را شروع کرد و امسال هیئت مدیره جدید با رای اعضای مجمع فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه در راستای هم‌افزایی و بهره‌مندی از نظرات عزیزان قاری، حافظ و .... آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات است، تلفن‌های دفتر مؤسسه را به شماره‌های ۳۶۲۰۶۱۴۰ - ۳۶۲۰۷۷۹۴ اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha