هلال‌احمر از برنامه‌های خلاقانه در حوزه نماز حمایت می‌کند
کد خبر: 3923967
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

هلال‌احمر از برنامه‌های خلاقانه در حوزه نماز حمایت می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه بشردوستان جمعیت هلال‌احمر در همه حال و در بدترین شرایط در کنار مردم بوده و به آن‌ها خدمت می‌کنند، از حمایت برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه در حوزه نماز خبر داد.

هلال‌احمر از برنامه‌های خلاقانه در حوزه نماز حمایت می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امروز، 30 شهریور ماه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد اقامه نماز این نهاد، با بیان اینکه اقامه نماز جماعت جزو برنامه‌های اولویت‌دار کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر است اظهار کرد: بشردوستان جمعیت هلال‌احمر در همه حال و در بدترین شرایط در کنار مردم بوده و به آن‌ها خدمت می‌کنند که این کار نشان از ایمان قلبی آن‌ها است و اقامه نماز توسط افراد با فضیلت و دیندار یک مساله مهم است که در جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر استان در سال‌های متمادی مورد تقدیر ستاد اقامه نماز قرار گرفته است، افزود: جمعیت هلال‌احمر از برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه در زمینه اقامه نماز حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی، رییس ستاد اقامه نماز استان یزد نیز در این نشست، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز هر ساله تفاهم نامه‌ای با تمامی وزارتخانه‌ها با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دستگاه‌های اجرایی کشور تنظیم و به ادارات کل ابلاغ می‌کند و در پایان هر سال فعالیت‌های نماز ادارات مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های خوب هلال‌احمر در سال گذشته و سه ماهه اول سال 99 نسبت به شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت و تدوین یک برنامه عملیاتی در طی دوران کرونا نکات و پیشنهاداتی مطرح کرد و بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعددی دارد که باید از آن‌ها برای ترویج و گسترش نمازخوانی نهایت استفاده را داشته باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ضمن تفسیر آیه شریفه «الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاهَ» ابراز امیدواری کرد: با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان، ستاد اقامه نماز استان بتواند به اهداف این نهاد که همانا ترویج فرهنگ نماز در بین کارمندان و خانواده آنان است، برسد.

حجت‌الاسلام شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش برنامه‌های فرهنگی در هلال‌احمر استان با بیان اینکه در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان، نمازخانه‌ها دایر است و امدادگران اقامه نماز می‌کنند بر تبیین اهمیت و فضیلت نماز در بین اقشار مختلف مردم تاکید و اضافه کرد: در همه جلسات جمعیت هلال‌احمر استان مباحث اخلاقی و دینی مطرح می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد ادامه داد: حسن خلق مسئولان و ائمه جماعات موجب جذب حداکثری کارکنان در زمینه اقامه نماز جماعت می‌شود.

حامد صدیقی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی بیان کرد: با همکاری نمایندگی ولی‌فقیه درصدد هستیم تا دوره‌های آموزشی با موضوعات نماز و ... که جز ضمن خدمت کارمندان نیز قرار گیرد، برگزار کنیم .

انتهای پیام
captcha