افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان
کد خبر: 3924802
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان از افتتاح و کلنگ‌‌زنی ۱۴۷ پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با هفته دفاع مقدس، در استان کردستان خبر داد.

علی‌اصغر عزیزی‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مبانی طرح‌های محرومیت‌زدایی برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه ایفای نقش در آینده و گام دوم انقلاب با رویکرد محرومیت‌زدایی و مدیریت جهادی در بخش اقتصاد و عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دست اقدام است، افزود: از این تعداد ۸۰۰ پروژه عام المنفعه همانند آب رسانی، احداث پل، احداث جاده، تکمیل و مرمت مدرسه، زمین ورزشی و احداث مسجد هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه بیت‌المقدس احداث شده است. در این اقدام خداپسندانه همه نیرو‌های سپاه به ویژه بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سهیم بودند، به طوری که توانستیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

عزیزی‌فر با اعلام اینکه در بخش پروژه‌های عالم‌المنفعه سال جاری کلنگ زنی ۲۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان انجام خواهد شد، اعلام کرد: بسیاری از پروژه‌ها در قالب پروژه‌های عمرانی شهید همدانی، طرح کرامت و مسکن مدد جویان بهزیستی به تعداد ۱۴۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵/۱۱ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در راستای لبیک فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت کمک مؤمنانه بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان توانسه است با تهیه و توزیع ۱۳۶ هزار ۶۷۰ بسته معیشتی، ۱۲۲ هزار و ۵۳۹ بسته بهداشتی، هزار و ۵۲۲ کارت هدیه، خرید اقلام و توزیع ۵۹ هزار ۲۲۱ پرس غذای گرم بین نیازمندان و تهیه و توزیع ۱۰ هزار و ۳۰۰ البسه بیمارستانی بین کادر درمان در روز‌های سخت کرونایی در کنار مردم و در جهت خدمت به آنان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در پایان یادآور شد: در سال ۹۸ تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان بین نو عروسان استان توزیع شده است که تمامی این پروژه‌ها و اقلام به عنوان هدیه مقام معظم رهبری به مردم غیور کردستان می‌باشد.

انتهای پیام
captcha