آزمون‌های دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3926594
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

آزمون‌های دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» در یزد آغاز شد

رئیس امورقرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز آزمون‌های پایانی دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» در این استان خبر داد.

آزمون‌های دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» در یزد آغاز شدحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس امورقرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در این استان اظهار کرد: این آزمون‌ها به صورت کتبی در  چهار روز، دو روز در این هفته و دو روز پایانی هفته آینده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون شامل پنج آزمون از محتوای کتب «روش آشنایی با مبادی و مبانی سبک زندگی قرآنی»، «آشنایی با فرآیند ارتباط انسان با خداوند متعال»، «آشنایی با فرآیند ارتباط انسان با قرآن کریم و اهل بیت(ع)»، «فنون معلمی و روانشناسی تربيتی»، «آشنایی با احکام عمومی و قرآنی» خواهد بود.

رضایی افزود: آزمون شفاهی نیز مقرر شده از نیمه مهرماه تا آبان ماه سال جاری برگزار شود که شامل روش تدریس شرکت‌کنندگان شده و اساتید به افراد امتیاز خواهند داد.

وی با اشاره به شرکت 25 نفر از سطح استان در این دوره گفت: پس از پایان این آزمون‌ها افرادی که قبول شوند از طرف مرکز دارالقرآن الکریم گواهی دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی را دریافت خواهند کرد و می‌توانند دوره‌های تربیت معلم در استان و شهرستان‌ها برگزار کنند.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ویژگی شاخص این دوره این است که شرکت کنندگان در ابتدا از شهرستان‌های مختلف انتخاب و این دوره را با حضور این افراد برگزار کردیم و به غیر از دو شهرستان، بقیه شهرستان‌ها افراد حضور دارند و این اقدام می‌تواند در حضور مربی سبک زندگی قرآنی در شهرستان‌ها مفید واقع شود.

انتهای پیام
captcha