جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3926664
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار می‌شود.

جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، دومین جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) و به همت موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش علمی و هنری برگزار خواهد شد که مقاله کوتاه شامل 1500 کلمه، یادداشت علمی شامل 500 کلمه، چکیده نویسی شامل 250 کلمه از قالب‌های  آثار علمی این جشنواره است. 

همچنین شعر، دلنوشته، نقاشی و خطاطی از قالب‌های آثار هنری این جشنواره است و آثار علمی به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی پذیرفته می‌شود.

«نقش حضرت خدیجه(س) در تحقق هدف بعثت»، «نقش حضرت خدیجه(س) در سبک زندگی اسلامی»، «تاثیرگذاری بر نقش اجتماعی زنان» و «حضرت خدیجه(س) معدن عصمت» از محورهای جشنواره در بخش ویژه اعلام شده است.

همچنین محورهای ارسال آثار در بخش عمومی در خصوص «ایمان حضرت خدیجه(س)»، «جایگاه حضرت(س) در بین اعراب قبل از اسلام»، «نقش حضرت در حفظ و نشر اسلام»، «خدمات ایشان برای اسلام»، «اقدامات حضرت خدیجه(س) برای پیامبر(ص)»، «جایگاه و منزلت حضرت خدیجه(س) نزد خداوند متعال»، «بررسی مقام و منزلت حضرت خدیجه(س)» و «جایگاه حضرت نزد اهل‌البیت(ع)» است.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول آبان ماه سال جاری اعلام شده و آثار دریافتی تا پنجم آبان ماه داوری و اختتامیه جشنواره در روز 6 همین ماه برگزار و برترین‌ها تجللی خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه به آدرس banoofestival@gmail.com و یا کانال پیام رسان ایتا به آدرس @banoofestival و یا تارنمای سایت به آدرس www.sadoughi.com ارسال کنند. همچنین نشانی دبیرخانه به آدرس میدان دروازه قرآن، ابتدای بلوار جمهوری، کوچه چهار باغ، چهار راه اول، سمت راست، موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) اعلام شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  09031522500 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
captcha