کمک 80 میلیاردی نیکوکاران یزدی به اقشار آسیب‌دیده
کد خبر: 3926668
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» محقق شد؛

کمک 80 میلیاردی نیکوکاران یزدی به اقشار آسیب‌دیده

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان در طی مراحل مختلف رزمایش «مواسات و همدلی» و «کمک مؤمنانه» 80 میلیاردتومان در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام گرم برای توزیع در بین نیازمندان کمک کرده‌اند.

کمک 80 میلیاردی نیکوکاران یزدی به اقشار آسیب‌دیدهبه گزارش ایکنا از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد 10 مهرماه در نشست رزمایش مواسات با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون، مردم نیکوکار استان یزد در طی مراحل مختلف رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان 80 میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی و اطعام گرم برای توزیع در بین نیازمندان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع کمک‌های اهدایی به رزمایش مواسات و همدلی طی سال جاری 42 میلیون تومان مربوط به ماه مبارک رمضان، 28 میلیارد تومان عید غدیر خم، هشت میلیارد تومان ماه محرم و 10 میلیارد تومان نیز طبخ و توزیع اطعام گرم در این سه مرحله رزمایش بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: حرکت‌ها و کارهای ارزشمندی طی ماه‌های گذشته در جهت کاهش درد و رنج فقرا اتفاق افتاد که در زندگی آنان مؤثر بود، خیران، سپاه الغدیر، بسیج، استانداری، اصناف و بازاریان، هیئت‌های مذهبی، صداوسیما، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، صنعت، معدن و تجارت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مجموعه‌ها و مراکز مختلف با احساس مسئولیت و وظیفه‌ای که داشتند، حضور مؤثر و گسترده‌ای درصحنه و میدان پیدا کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به منتفی شدن پیاده‌روی اربعین حسینی، امیدواریم بتوانیم از ظرفیت موکب‌های اربعین که در سال‌های قبل در داخل کشور عراق و مرزها به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کردند، با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی نذورات مردمی را برای تهیه بسته‌های معیشتی برای توزیع در بین فقرا و نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی استفاده کنیم.

شجاعان یادآور شد: در شرایط کنونی وضعیت معیشتی نیازمندان نسبت به اوایل شیوع کرونا سخت‌تر شده است و شرایط بسیار دشواری دارند و نسبت به فشارهای اقتصادی با درک وضعیت موجود صبر و تحمل می‌کنند و این موضوع وظیفه مسئولان را در تسکین رنج و سختی اقشار نیازمند سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام
captcha