اعلام ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک در هرمزگان
کد خبر: 3926917
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک در هرمزگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه ۹۹ در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، پروین پشتکوهی، مدیرکل این کانون، صبح امروز، 12 مهرماه ضمن تبریک هفته ملی کودک، برنامه‌های این رویداد ملی در هرمزگان را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه‌های مجازی هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه ۹۹ در سطح استان هرمزگان اجرا می‌شود، افزود: راه‌اندازی فروشگاه مجازی کانون با تخفیف ویژه هفته کودک، مهرواره عکس کودک و فراهم کردن زمینه‌ای برای ارائه خدمات به کودکان روستایی از طریق سامانه kpf.ir در راستای طرح «پیک امید خلیج» از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک در هرمزگان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ادامه داد: تجهیز پایگاه کتاب‌خوانی در یک روستا، انعقاد تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز فرهنگی ـ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان خمیر، برگزاری نمایشگاه آثار منتخب کانون در فضای مجازی، نشست رسانه با موضوع سواد رسانه‌ای ویژه والدین و نوجوانان بخشی از دیگر برنامه‌های  هفته ملی کودک در استان است.

پشتکوهی با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته ملی کودک، با توجه به شیوع کرونا به شکل مجازی است و تمامی کودکان استان می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند، گفت: برنامه‌های امسال با توجه به نزدیکی به اربعین رنگ و بویی حسینی دارند و با هشتک بچه‌های اربعین  فعالیت خواهیم کرد؛ خبر خوبمان برای اهل‌ قلم و فرهنگ، برگزاری نشست مجازی با سید‌مهدی شجاعی، نویسنده کتاب «آفتاب در حجاب» با رویکرد معرفی حضرت زینب(س) بانوی پیام‌آور کربلاست.

وی با اشاره به اینکه در این هفته نشست مجازی سواد رسانه‌ای با موضوع «تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان» را با حضور والدین خواهیم داشت، گفت: اگر قرار است آینده فرزندان کشورمان را بسازیم، باید از کودکی آغاز کنیم و مربیان متخصص ما در این مسیر برای کشف و پروش استعداد و همچنین مهارت‌آموزی در کودکان با خانواده‌ها همراه هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: هفته کودک را به کودکان و نوجوانان استان تبریک گفته و به عزیزانمان اعلام می‌دارم که هر روز و هر هفته متعلق به شماست و این امید را به آنان می‌دهم که با هم آینده خوبی را خواهیم ساخت.

انتهای پیام
captcha