افتتاح سه پروژه سرمایه‌گذاری در دهه وقف در کرمانشاه
کد خبر: 3927137
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

افتتاح سه پروژه سرمایه‌گذاری در دهه وقف در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف کرمانشاه از افتتاح سه پروژه سرمایه‌گذاری در دهه وقف در این استان خبر داد و گفت: مجتمع اداری ـ تجاری نور از رقبات کوثر اهل‌بیت(ع) یکی از این پروژه‌هاست.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: سه پروژه سرمایه‌گذاری همزمان با دهه وقف در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: افتتاح مجتمع اداری ـ تجاری نور از رقبات موقوفه کوثر اهل‌بیت(ع) از پروژه‌هایی است که در دهه وقف به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: دومین پروژه نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی است که در 10 بقعه و موقوفه سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و این نیروگاه بزرگترین نیروگاه خورشیدی اوقاف در کشور به‌شمار می‌آید.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به بهره‌برداری باغ دیم در اراضی امامزاده حسین(ع) شهرستان سنقر اشاره کرد و گفت: این باغ به روش تکنولوژی واترباکس احداث شده است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه یاد شده، اظهار کرد: احداث باغ دیم به روش واترباکس در اراضی بقعه امامزاده حسین(ع) شهرستان سنقر شامل درختان بادام، سنجد و انگور است و یکی از پروژه‌های ارزشمند اوقاف کرمانشاه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha