برگزاری دوره‌های گردشگری در اردبیل
کد خبر: 3927215
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

برگزاری دوره‌های گردشگری در اردبیل

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی اردبیل‌ گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری کارگاه‌های آموزشی گردشگری در شهرستان‌های این استان برگزار شد.

برگزاری دوره‌های گردشگری در اردبیلصغری فرشی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل‌ در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شد که از مهم‌ترین این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرستان‌های مختلف استان بود.

وی اظهار کرد: توجه به بحث‌های آموزشی در توسعه صنعت گردشگری در استان بسیار مؤثر است و در این خصوص کیفی‌سازی خدمات گردشگری با گسترش بحث‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

فرشی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را آموزش فعالان بخش گردشگری استان برشمرد و بیان کرد: همزمان با این هفته آموزش مدیران و کارکنان مزرعه گردشگری آرتان به‌عنوان اولین مزرعه گردشگری کشور با حضور کارشناسان اداره‌کل آغاز شد و در کنار آن شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی شناخت خدمات گردشگری، اصول پذیرایی و الگو‌های رفتاری و گردشگری کشاورزی به‌صورت حضوری بودیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی الگو‌های رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در گردشگری در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: این دوره به‌همت اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان برگزار شد. از دیگر دوره‌های برگزار شده در این هفته کارگاه آموزشی بازاریابی گردشگری در رسانه‌های اجتماعی به‌صورت مجازی بود که به‌همت معاونت گردشگری و مؤسسه آموزشی هنر سیر عالی‌قاپو برگزار شد.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی روایتگری و خلاقیت در اجرای تور و نقش مشارکت جوامع محلی در توسعه گردشگری روستایی به‌صورت مجازی به‌همت معاونت گردشگری و مؤسسه آموزشی تدبیرگستران توسعه اردبیل را از دیگر دوره‌های آموزشی در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha