برگزاری مسابقه «نوای یار» در یزد / ثبت‌نام ۱۱ هزار فرهنگی
کد خبر: 3927545
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

برگزاری مسابقه «نوای یار» در یزد / ثبت‌نام ۱۱ هزار فرهنگی

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقه صوتی «نوای یار ۲» به مناسبت ایام محرم و صفر، از ثبت‌نام ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان استان تاکنون در این مسابقه خبر داد.

برگزاری مسابقه «نوای یار» در یزد / ثبت‌نام 11 هزار فرهنگی یزدیسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: برای اولین بار در استان، مسابقه صوتی «نوای یار» در سال 98 و در ایام‌الله دهه فجر ویژه فرهنگیان استان برگزار شد به نحوی که فایل سخنرانی از بهترین خطیبان در زمینه مهدویت انتخاب و در سایت این مسابقه بارگذاری و همچنین از طریق لوح فشرده در اختیار همکاران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این مسابقه 700 نفر شرکت کردند که در ابتدا 160 نفر برگزیده و در نهایت از این تعداد 40 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

غفاریان افزود: امسال نیز به مناسبت ماه محرم و صفر این مسابقه با همکاری اداره برنامه‌ریزی و آموزش نیروهای انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان و در قالب دوره ضمن خدمت معرفت و بصیرت حسینی با عنوان مسابقه صوتی «نوای یار 2» از ابتدای محرم شروع شده و تاکنون 11 هزار نفر از فرهنگیان استان یزد در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد زمان برگزاری آزمون این مسابقه را 28 مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: در این مسابقه که با هدف معرفت‌افزایی نسبت به وجود مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار می‌شود، فرهنگیان با شنیدن فایل‌های صوتی سخنرانی‌های کوتاه و جذاب با موضوع امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا، از برترین خطیبان کشوری که در ابتدای هر دهه در سامانه ltms بارگذاری می‌شود، در این مسابقه شرکت می‌کنند و در ضمن استفاده از معارف اهل بیت(ع) از جوایز ارزنده نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha