آزمون بخش معارف جشنواره «هدهد» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3928528
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

آزمون بخش معارف جشنواره «هدهد» در یزد برگزار می‌شود

کارشناس دبیرخانه دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در استان یزد از برگزاری آزمون کتبی بخش معارف بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.

آزمون بخش معارف جشنواره قرآنی «هدهد» در یزد برگزار می‌شودفرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس دبیرخانه دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری آزمون کتبی مرحله دانشگاهی بخش معارف بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن‌ و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: کلیه آزمون‌های ده‌گانه این بخش روز سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه جاری از طریق سامانه آزمون آنلاین دانشگاه علوم پزشکی یزد به آدرس ssu.ac.ir/azmoon برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا آزمون «احکام» ساعت ۹ تا ۹:۴۵، آزمون رشته‌های «نماز»، «سبک زندگی قرآنی»، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه» از ساعت ۱۰:۱۵ تا ۱۱، آزمون آشنایی با «سیره معصومان»، «ترجمه و تفسیر قرآن کریم»، «مفاهیم صحیفه سجادیه» از ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۳، آزمون آشنایی با «احادیث اهل‌البیت»، «پرسمان معارفی» و «حفظ موضوعی قرآن کریم» از ساعت ۱۳:۳۰ تا  ۱۴:۱۵ با حضور متسابقان برگزار خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به اینکه مطابق آیین‌نامه ابلاغی در هر رشته، حد نصاب لازم جهت راهیابی به مرحله کشوری کسب حداقل ۸۰ درصد نمره خواهد بود عنوان کرد: سهمیه هر دانشگاه در هر رشته جهت معرفی به مرحله کشوری در گروه کارکنان و دانشجویان به ازای هر ۴۰ نفر ثبت‌نام کننده در آزمون یک نفر و در بخش اساتید نیز به ازای هر ۵ نفر ثبت‌نام کننده در آزمون یک نفر مشروط به کسب حدنصاب مربوطه خواهد بود.

وی با بیان این که بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این جشنواره کشوری ثبت‌نام کرده‌اند افزود: بخش معارفی پرطرفدارترین بخش جشنواره قرآنی هدهد است و در مرحله بعد رشته آوایی از پرطرفدارترین بخش‌های این جشنواره است که تا پایان هفته جاری داوری دانشگاهی آثار ارسالی در این بخش انجام خواهد شد.

کارشناس دبیرخانه دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان بخش کتبی جهت هر گونه سوال در خصوص جشنواره می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۲۳۸۷۱۹ ۰۳۵ و در زمینه مشکلات احتمالی در خصوص ورود به سامانه آزمون آنلاین با شماره تلفن ۳۶۲۴۸۸۰۱ ۰۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha