انتشار کتاب دیجیتال «عیون اخبار الرضا(ع)؛ سبک زندگی»
کد خبر: 3929285
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

انتشار کتاب دیجیتال «عیون اخبار الرضا(ع)؛ سبک زندگی»

کتاب دیجیتال «عیون اخبار الرضا(ع)؛ سبک زندگی» در قالب دو جلد به همت دفتر قم بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی راد، مسئول نمایندگی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضویحجت‌الاسلام والمسلمین علی راد، مسئول نمایندگی بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، به برگزاری اولین سوگواره علمی فرهنگی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از بخش‌های این سوگواره، طرح بازشناسی جایگاه، محتوا و کارکرد کتاب عیون اخبار الرضا(ع) است که نشست‌های علمی آن به همت دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم با همکاری فرهیختگان حوزه و دانشگاه از 19 مهرماه به مناسبت دهه آخر صفر شروع شده است و تا 28 مهر ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 نشست از مجموع نشست‌های طراحی شده برگزار شده است، افزود: نشست‌های  مرتبط با سوگواره، در ساعت 10 و  20 هر روز تا روز 28 مهر در حال برگزاری است.

راد با بیان اینکه سوگواره با محوریت کتاب عیون اخبارالرضا(ع) در سه بخش «نشست‌های علمی»، «عیون اخبار الرضا(علیه السلام)؛ کتاب زندگی» و«هنر و ادب و رسانه» در حال اجراست، اظهار کرد: به سفارش دبیرخانه سوگواره برای بخش دوم یعنی عیون اخبارالرضآ(ع) کتاب زندگی؛ حجت‌الاسلام جلائیان اکبرنیا، غرر احادیث کتاب عیون اخبارالرضا(ع) را در دوجلد به صورت کتاب دیجیتال برای استفاده عمومی علاقه‌مندان آماده کرده است.

استاد دانشگاه تهران اضافه کرد: جلد اول این اثر دیجیتال، امروز، 23 مهرماه و جلد دوم آن در روز 26 مهرماه یعنی روز شهادت امام رضا(ع) در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha