نمایشگاه مجازی «کتاب رضوی» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3929346
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

نمایشگاه مجازی «کتاب رضوی» در یزد برپا می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اعلام برنامه‌های دهه آخر ماه صفر، از برپایی نمایشگاه مجازی کتاب «رضوی» از سوی این نهاد خبر داد.

نمایشگاه مجازی «کتاب رضوی» در یزد برپا می‌شودمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در مدارس علمیه خواهران استان به مناسبت دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: به این مناسبت نمایشگاه «کتاب رضوی» با معرفی کتب امام رضا(ع) به صورت مجازی از طریق کانال مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد و همچنین امانت کتاب از سوی مقر کتاب واقع در خیابان صحرا اجرایی خواهد شد.

وی؛ قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از دور و ائمه بقیع(ع) و همچنین زیارت مجازی امام رضا(ع) را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: در این ایام پخت نان نذر امام رئوف را خواهیم داشت که بسته‌بندی و بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

حسن‌پور؛ نشست مجازی با محوریت نبوت و امامت، برگزاری مراسم روضه‌خوانی ویژه طلاب و همسایگان مدارس علمیه بارعایت پروتکل‌های بهداشتی، ارائه خدمات فرهنگی رایگان مانند مشاوره، سخنرانی و مداحی توسط خادمیاران رضوی حوزه علمیه خواهران استان یزد و پویش بزرگ «دختران آفتاب» با الگوگیری از روایات امام رضا(ع) در زمینه حجاب و عفاف را از دیگر اقدامات در دهه آخر صفر دانست.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از اجرای برنامه مجازی «شناخت مادرانه» با رویکرد شناخت ائمه(ع) و سبک زندگی خبر داد و بیان کرد: این برنامه نیز با هدف نشر سبگ زندگی رضوی از سوی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha