تولید ۱۸ هزار دقیقه محتوا در جشنواره ملی فرصت‌سازی کرونایی
کد خبر: 3930086
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

تولید ۱۸ هزار دقیقه محتوا در جشنواره ملی فرصت‌سازی کرونایی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس از تولید 18 هزار دقیقه محتوا در جشنواره ملی تولید محتوای فرصت‌سازی كرونایی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های كشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد جامعی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس، امروز، 28 مهرماه در مراسم اختتامیه مسابقه ملی تولید محتوای فرصت‌سازی کرونایی که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس به صورت مجازی و با حضور معاونان فرهنگی وزارت بهداشت و وزارت علوم برگزار شد، گفت: مسابقه ملی فرصت کرونایی به‌منظور استفاده حداکثری از ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان برگزار و 18 هزار دقیقه تولید محتوا در آن انجام شد.

وی با قدردانی از اعتماد دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به فارس در برگزاری رویدادهای ملی بیان کرد: این دانشگاه در دو سال گذشته میزبانی رویدادهای مختلف علمی و فرهنگی از جمله جشنواره حرکت، میزبانی از شش دبیرخانه اتحادیه انجمن‌های علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، سه دبیرخانه عمران و حسابدای و دو دوره آموزش کارشناسان فرهنگی کشور را داشته است.

جامعی تصریح کرد: دانشگاه در راستای رسالت و مسؤلیت‌های اجتماعی آماده است، پس از عادی شدن شرایط جامعه مسابقه ملی مهارتی ملی فن‌ورز را میزبانی کند.

رضا مهدی، معاون فرهنگی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز اظهار کرد: در مسابقه ملی فرصت‌سازی کرونایی و تولید محتوای فن‌ورز به‌عنوان یک جشنواره علمی و فرهنگی تلاش شد در روزهایی که دانشگاه تعطیل است، را در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه مشارکت دهیم.

وی با ارائه گزارشی از روند مسابقه فرصت‌سازی کرونایی تصریح کرد: بخش‌های این مسابقه شامل فرهنگ‌سازی سلامت و آسیب‌های اجتماعی، خلاقیت، آموزشی، مهارتی و اخلاقی بود که آثار توسط دانشجویان سراسر کشور در قالب‌های مختلف به‌صورت هنری و ارسال از طریق فضای مجازی بوده است. یک هزار و 526 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری این آثار 19 اثر به عنوان برگزیده نهایی شناخته و 10 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

امیرحسین محرر، دبیر علمی و اجرایی نخستین جشنواره ملی فرصت‌سازی کرونایی نیز با بیان اینكه در این جشنواره از  31 استان و 300 شهرستان شرکت کردند، گفت: 500 استاد و 470 دانشجو به‌عنوان سفیران دانشگاه و بیش از 70 داور در برگزاری جشنواره ملی فرصت‌سازی کرونایی و تولید محتوای فن‌ورز شرکت کردند.

وی با اشاره به دومین سال تأسیس انجمن‌های علمی اظهار كرد: تشکیل اولین اتحادیه انجمن‌های علمی با رشته عمران شروع شد و بعد از یکسال این اتحادیه به سه اتحادیه افزایش یافته و 25 رویداد ملی و منطقه ای را در این دو سال برگزار کردیم.

انتهای پیام
captcha