دستان پرمهر ۲۹ هزار نیکوکار یزدی بر سر یتیمان
کد خبر: 3932225
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

دستان پرمهر ۲۹ هزار نیکوکار یزدی بر سر یتیمان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در این استان حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت این نهاد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین برعهده‌ دارند.

دستان پرمهر ۲۹ هزار نیکوکار یزدی بر سر یتیمانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غلامرضا مشعلچی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به سیره عملی پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومان(ع) در یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان و مستمندان اظهار کرد: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده‌ دارند.

وی افزود: حامیان نیکوکار یزدی در سال جاری ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

وی یادآور شد: طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌ شده است.

انتهای پیام
captcha