آغاز پویش «بهار نبوی» در یزد
کد خبر: 3932234
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

آغاز پویش «بهار نبوی» در یزد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از آغاز پویش «بهار نبوی» به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام از سوی این نهاد خبر داد.

پویش «بهار نبوی» در یزد آغاز شدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز پویش «بهار نبوی» همزمان با سراسر کشور در این استان اظهار کرد: این پویش همزمان با میلاد پیامبر اسلام(ص) با محوریت اخلاق نبوی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بین مبلغان و طلاب آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این پویش که به منظور انتشار، انعکاس و نهادینه کردن خلق نبوی است، مبلغان باید از تبلیغ عملی خود در خانواده، اقوام، دوستان و مردم و یا از اخلاق عملی شخص دیگری عکس و فیلم تهیه کرده و ارسال کنند.

حسن‌پور «محتوای اخلاقی مناسب و کاربردی جامعه امروز»، «بیان عملی نکته اخلاقی مورد نظر»، «فعالیت رخدادی در بطن جامعه» و کیفیت مطلوب عکس و فیلم ارسالی را ملاک انتخاب آثار برگزیده دانست.

وی با اشاره به اینکه به 5 نفر از افرادی که بهترین کارها را ارائه داده، جوایز نقدی اهدا خواهد شد گفت:  مهلت ارسال آثار تا 25 آبان ماه جاری خواهد بود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت معاونت فرهنگی به آدرسfarhangi.whc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha