برنامه‌های هفته وحدت در یزد مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3932410
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

برنامه‌های هفته وحدت در یزد مجازی برگزار می‌شود

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از کرونا که در کشور و استان یزد حاکم است، برنامه‌های هفته وحدت در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

برنامه‌های هفته وحدت در یزد مجازی برگزار می‌شودسعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تبریک و بزرگداشت هفته وحدت اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از ویروس منحوس کرونا که در کشور و استان یزد حاکم است، برنامه‌های این هفته از حالت حضوری به مجازی تغییر یافته و اغلب برنامه‌ها در این فضا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تولید محتواهای مرتبط با هفته وحدت از سوی این نهاد و پخش در فضای مجازی گفت: شرایط بر اساس تصمیمات ستاد کرونا و وضعیت شیوع این بیماری بررسی می‌شود و با توجه به شرایط بحرانی استان یزد تمام برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در صورت مناسب بودن اوضاع در برخی از شهرستان‌ها و مجوز لازم از سوی ستاد کرونا برگزاری برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز وجود خواهد داشت .

صدیقی ضمن محکومیت اقدام فرانسه در راستای توهین به پیامبر گرامی اسلام و ساحت مقدس ایشان گفت: در برنامه‌ای با عنوان «چرا به پیامبر اسلام توهین می‌شود» نظرات مسئولان استان در قالب کلیپی تهیه و در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: همچنین ساعت 19 روز یکشنبه، 11 آبان ماه در فضای مجازی این اداره کل و به صورت لایو زنده با حضور حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و ملک ثابت، استاد حوزه و دانشگاه در زمینه هفته وحدت و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) مواردی بیان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha