اولویت اول ناجا، ارتقای امنیت و آرامش در جامعه است
کد خبر: 3932522
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

اولویت اول ناجا، ارتقای امنیت و آرامش در جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اولویت اول نیروی انتظامی، ارتقای امنیت و برقراری آرامش در جامعه است، اما این مهم حاصل نمی‌شود، مگر با هماهنگی میان مردم و مسئولان و همکاری آنان با نیروی انتظامی، به‌طوری که هیچ قانون‌ستیز و هنجارشکنی جسارت اختلال در امنیت و آرامش جامعه را پیدا نکند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی امروز، یکشنبه 11 آبان‌ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت: مجموعه نیروی انتظامی متشکل از مجاهدانی است که از نظم و امنیت جامعه حراست کرده و تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان، آرامش را برای مردم و اقتدار را برای میهن اسلامی ما به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: باعث خرسندی است که در این ایام وحدت، در جمع مردم سیستان‌وبلوچستان هستیم، مردمی که همراهی خوب آنان با نیروی انتظامی سبب شده تا این استان امروزه از نظر شاخص جرائم و امنیت در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد، بیان کرد: اولویت اول نیروی انتظامی، ارتقای امنیت و برقراری آرامش در جامعه است، اما این مهم حاصل نمی‌شود، مگر با هماهنگی میان مردم و مسئولان و همکاری آنان با نیروی انتظامی، به‌طوری که هیچ قانون‌ستیز و هنجارشکنی جسارت اختلال در امنیت و آرامش جامعه را پیدا نکند.

وی افزود: هدف همه ما در مجموعه نیروی انتظامی این است که مردم احساس امنیت داشته باشند و این خیلی مهم است، چون گاهی امنیت هست، اما احساس امنیت وجود ندارد. اگر احساس امنیت نباشد، آرامش هم از بین رفته و هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

اشتری اظهار کرد: به لطف خدا، امروز اتحاد زیبایی میان مردم شیعه و سنی این استان وجود دارد، به طوری که می‌تواند به عنوان الگوی وحدت در سایر نقاط کشور معرفی شود، اما باید هوشیار بود، زیرا دشمن دست روی دست نمی‌گذارد و حتماً برای برهم زدن این وحدت، توطئه‌ها خواهد کرد.

وی گفت: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها دشمنان ما تلاش کردند تا همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی را در سیستان و بلوچستان از بین ببرند و از این طریق، امنیت کشور را دچار اختلال کنند، اما هر بار چشم‌های تیزبین نیروی انتظامی و هوشیاری مردم مانع از رسیدن آنان به این اهداف شوم شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هر بار دشمن چشم طمع به کشور دوخت، با پاسخ محکم نیروی‌های نظامی و انتظامی و مردم مواجه شده، بیان کرد: کسانی که خارج از این مرزها هستند، هر کدام به دنبال تامین منافع خودشان بوده و هرگز دلسوز مردم ما نبوده‌اند، بنابراین باید هوشیار بود و ندانسته، در پازل آنان بازی کنیم.

اشتری در ادامه ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول خدا(ص)، اظهار کرد: کسانی که آزادی بیان را بهانه و توجیهی برای حرمت‌شکنی‌های خود قرار می‌دهند، به روشنی نشان دادند که هیچ احترامی برای سایر عقاید قائل نبوده و حاضرند به مقدس‌ترین شخصیت یک دین توحیدی اهانت کنند، در حالی که احترام به عقاید دیگران و محترم شمردن ادیان الهی، شیوه همه آزادگان جهان بوده است.

انتهای پیام
captcha